Wymiana/Zwrot/Reklamacja

 WYMIANY

 W razie źle dobranego rozmiaru lub jeżeli towar nie przypadł Państwu do gustu udostępniamy możliwość wymiany towaru na dowolnie wybrany w naszym sklepie. Czas na wymianę wynosi 14 dni od daty otrzymania towaru.  

  • Wymiany w naszym sklepie odbywają się jako zwrot + nowe zamówienie 

Aby wymienić towar należy :

1) Odesłać wymieniany towar wraz z kompletem dokumentów jak w przypadku zwrotu towaru (poniżej)

2) Złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie produktu na wymianę

3) Produkt na wymianę zostanie wysłany niezależnie jako nowe zamówienie od razu po jego opłaceniu lub zamówieniu przesyłki pobraniowej

4) Zwrot pieniędzy za pierwotne zamówienie nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Zwrot może być odesłany firmą kurierską lub Pocztą Polską.

Wymianie podlegają tylko i wyłącznie towary NOWE i NIEUŻYWANE.

 

ZWROTY

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni.

W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu dostępny pod linkiem.

Formularz można też napisać odręcznie wzorując się na formularzu z linku.

Link: Odstąpienie od umowy/zwrot - wersja PDF

Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

DZIAŁ ZWROTÓW

DENIMBOX SP. Z O.O.

UL.GIMNASTYCZNA 148

94-128 ŁÓDŹ

  • Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie "za pobraniem" lub do paczkomatu.

Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu maksymalnie w ciągu 14 dni.

 

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e-mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

DZIAŁ REKLAMACJI

DENIMBOX SP. Z O.O.

UL.GIMNASTYCZNA 148

94-128 ŁÓDŹ

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie "za pobraniem" lub do paczkomatu.

Link: Formularz reklamacyjny - wersja PDF

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e-mailową.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl