Promocje
Jeansy VINTAGE typu boyfriend
Jeansy VINTAGE typu boyfriend
159,99 zł 59,99 zł
Jeansy SUNDAY z dziurami na kolanie
Jeansy SUNDAY z dziurami na kolanie
149,90 zł 40,99 zł
PLUS SIZE Klasyczne ciemne rurki
PLUS SIZE Klasyczne ciemne rurki
130,00 zł 29,90 zł
PLUS SIZE Czarne spodnie z prostą nogawką
PLUS SIZE Czarne spodnie z prostą nogawką
129,90 zł 69,99 zł
Jeansy ROMA z dziurami i zadrapaniami
Jeansy ROMA z dziurami i zadrapaniami
149,99 zł 40,99 zł
PLUS SIZE Jeansy ALIVE
PLUS SIZE Jeansy ALIVE
130,00 zł 69,99 zł
Jeansy KATE typu bootcut
Jeansy KATE typu bootcut
199,00 zł 98,99 zł
PLUS SIZE Boyfriendy NEW VINTAGE
PLUS SIZE Boyfriendy NEW VINTAGE
129,99 zł 49,99 zł
Jeansy SCARLET typu baggy
Jeansy SCARLET typu baggy
199,00 zł 98,99 zł
Jeansowe ogrodniczki PIN-UP
Jeansowe ogrodniczki PIN-UP
249,00 zł 115,00 zł
Tunika MORO LOFF
Tunika MORO LOFF
89,99 zł 39,99 zł
Jeansy NICE typu baggy
Jeansy NICE typu baggy
199,00 zł 98,99 zł
Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Zanim zamówię...

Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy wynosi:

– Kurier K-EX: Przelew z konta bankowego: 12,99 zł

– Kurier K-EX: Płatność za pobraniem: 19,99 zł

- Paczkomaty InPost: Przelew z konta bankowego: 12,99 zł

- Kurier DHL: Płatność z konta bankowego: 11,99 zł

                 – Kurier DHL: Płatność za pobraniem: 16,99 zł

             - Kurier DPD: Płatność z konta bankowego: 14,99 zł

             – Kurier DPD: Płatność za pobraniem: 19,99 zł

 

Darmowy transport dla przedpłat od 99 zł!!!

Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w Sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane.

Jak szybko wysyłacie towar?
Zamówienia realizujemy i wysyłamy niemal natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku zamówień z opcją płatności “za pobraniem”, przed wysyłką dodatkowo je potwierdzamy (telefonicznie lub mailowo), co może wydłużyć czas dostawy. W dni wolne i święta nie pracujemy, dlatego też przesyłka jest nadawana w następny dzień roboczy.

Jakie są dostępne formy płatności?
Płatności mogą Państwo dokonać poprzez przelew online, przelew tradycyjny, płatność kartami płatniczymi VISA i MasterCard lub uiścić opłatę przy odbiorze paczki.

Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?
Fakturę wystawiamy do każdego zamówienia.

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Jakakolwiek transakcja z naszym sklepem skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany w zamówieniu adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

1. Korzystając z wyszukiwarki sklepowej w prawym górny rogu sklepu;
2. Przeglądając główne menu (na górze sklepu) i przechodząc na interesujące kategorie.

 

W trakcie zamówienia...

Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Denimbox prowadzi jedynie sprzedaż wysyłką, dlatego też nie umożliwiamy odbioru osobistego zamówionego towaru.

Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomną Państwo hasło – prosimy kliknąć w link „Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeżeli problem występuje nadal – dział Obsługi Klienta Denimboxu jest do Państwa dyspozycji.

Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie zamieściliśmy tabelę rozmiarową. Wystarczy kliknąć w miejsce „Jak dobrać rozmiar” umieszczone na karcie produktu i przy wyborze np. spodni kierować się zamieszczonymi tam parametrami. To ważne, aby ściśle opierać się o tabelę powiązaną z danym produktem, gdyż mogą one być różne. Proszę pamiętać także o tym, że każdy nasz produkt posiada domieszkę elastanu co oznacza, iż wszystkie modele są elastyczne i zawsze do wartości podanych w tabelach można dodać około 1-2 cm.
 Ustalenie odpowiedniego rozmiaru wymaga zmierzenia swoich wymiarów i porównania wymiarów z wymiarami w tabeli. Dla ułatwienia zamieściliśmy także krótką instrukcję na stronie głównej 
jak dobrać rozmiar

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia są wysyłane na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia (“Przyjęte do realizacji”, “Wysłane” itp.). 
Zawsze informujemy w wiadomości e-mail o numerze listu przewozowego, aby umożliwić śledzenie przesyłki. 
 
Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.

Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę czym prędzej skontaktować się naszym Działem Obsługi Klienta (infolinia) bądź wpisać zastrzeżenie o późniejszej wysyłce w “Uwagach do zamówienia”.

Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.

 

Towar został zamówiony...

W jakich godzinach mogę kontaktować się z Działem Obsługi Klienta?

Można do nas dzwonić w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:30 – 17:30 pod numerem telefonu +48 883 22 99 99.

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę. 
Może ona być wystawiona na osobę prywatną lub na firmę.

Czy i jak mogę zwrócić zakupiony produkt?

Każdy produkt oferowany w naszym Sklepie, można zwrócić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny. W tym celu prosimy o kontakt mailowy do Działu Obsługi Klienta, który w odpowiedzi zwrotnej przekaże Państwu dalsze instrukcje dotyczące zwrotu towaru. Konieczne jest odesłanie rzeczy nowej, nieużywanej, z kompletnym ometkowaniem, bez oznak użytkowania i zapachów.

Czy i jak mogę wymienić towar?

Każdy produkt oferowany w naszym sklepie, można wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Konieczne jest wcześniejsze poinformowanie drogą mailową Działu Obsługi Klienta, który w odpowiedzi zwrotnej przekaże Państwu dalsze instrukcje dotyczące wymiany towaru. Warunkiem jest odesłanie rzeczy nowej, nieużywanej, z kompletnym ometkowaniem, bez oznak użytkowania i zapachów.

/Denimbox.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl