Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Zanim zamówię...

Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy wynosi:

– Kurier K-EX: Przelew z konta bankowego: 12,99 zł

– Kurier K-EX: Płatność za pobraniem: 19,99 zł

- Paczkomaty InPost: Przelew z konta bankowego: 12,99 zł

- Kurier DHL: Płatność z konta bankowego: 11,99 zł

                 – Kurier DHL: Płatność za pobraniem: 16,99 zł

             - Kurier DPD: Płatność z konta bankowego: 14,99 zł

             – Kurier DPD: Płatność za pobraniem: 19,99 zł

 

Darmowy transport dla przedpłat od 99 zł!!!

Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w Sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane.

Jak szybko wysyłacie towar?
Zamówienia realizujemy i wysyłamy niemal natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku zamówień z opcją płatności “za pobraniem”, przed wysyłką dodatkowo je potwierdzamy (telefonicznie lub mailowo), co może wydłużyć czas dostawy. W dni wolne i święta nie pracujemy, dlatego też przesyłka jest nadawana w następny dzień roboczy.

Jakie są dostępne formy płatności?
Płatności mogą Państwo dokonać poprzez przelew online, przelew tradycyjny, płatność kartami płatniczymi VISA i MasterCard lub uiścić opłatę przy odbiorze paczki.

Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?
Fakturę wystawiamy do każdego zamówienia.

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Jakakolwiek transakcja z naszym sklepem skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany w zamówieniu adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

1. Korzystając z wyszukiwarki sklepowej w prawym górny rogu sklepu;
2. Przeglądając główne menu (na górze sklepu) i przechodząc na interesujące kategorie.

 

W trakcie zamówienia...

Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Denimbox prowadzi jedynie sprzedaż wysyłką, dlatego też nie umożliwiamy odbioru osobistego zamówionego towaru.

Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomną Państwo hasło – prosimy kliknąć w link „Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeżeli problem występuje nadal – dział Obsługi Klienta Denimboxu jest do Państwa dyspozycji.

Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie zamieściliśmy tabelę rozmiarową. Wystarczy kliknąć w miejsce „Jak dobrać rozmiar” umieszczone na karcie produktu i przy wyborze np. spodni kierować się zamieszczonymi tam parametrami. To ważne, aby ściśle opierać się o tabelę powiązaną z danym produktem, gdyż mogą one być różne. Proszę pamiętać także o tym, że każdy nasz produkt posiada domieszkę elastanu co oznacza, iż wszystkie modele są elastyczne i zawsze do wartości podanych w tabelach można dodać około 1-2 cm.
 Ustalenie odpowiedniego rozmiaru wymaga zmierzenia swoich wymiarów i porównania wymiarów z wymiarami w tabeli. Dla ułatwienia zamieściliśmy także krótką instrukcję na stronie głównej 
jak dobrać rozmiar

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia są wysyłane na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia (“Przyjęte do realizacji”, “Wysłane” itp.). 
Zawsze informujemy w wiadomości e-mail o numerze listu przewozowego, aby umożliwić śledzenie przesyłki. 
 
Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.

Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę czym prędzej skontaktować się naszym Działem Obsługi Klienta (infolinia) bądź wpisać zastrzeżenie o późniejszej wysyłce w “Uwagach do zamówienia”.

Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.

 

Towar został zamówiony...

W jakich godzinach mogę kontaktować się z Działem Obsługi Klienta?

Można do nas dzwonić w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:30 – 17:30 pod numerem telefonu +48 883 22 99 99.

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę. 
Może ona być wystawiona na osobę prywatną lub na firmę.

Czy i jak mogę zwrócić zakupiony produkt?

Każdy produkt oferowany w naszym Sklepie, można zwrócić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny. W tym celu prosimy o kontakt mailowy do Działu Obsługi Klienta, który w odpowiedzi zwrotnej przekaże Państwu dalsze instrukcje dotyczące zwrotu towaru. Konieczne jest odesłanie rzeczy nowej, nieużywanej, z kompletnym ometkowaniem, bez oznak użytkowania i zapachów.

Czy i jak mogę wymienić towar?

Każdy produkt oferowany w naszym sklepie, można wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Konieczne jest wcześniejsze poinformowanie drogą mailową Działu Obsługi Klienta, który w odpowiedzi zwrotnej przekaże Państwu dalsze instrukcje dotyczące wymiany towaru. Warunkiem jest odesłanie rzeczy nowej, nieużywanej, z kompletnym ometkowaniem, bez oznak użytkowania i zapachów.

/Denimbox.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl